Bad day eller?

Ååååh jag är trött och jag måste plocka disk, och läsa ut en engelsk och svensk bok under lovet har jag bestämt mig för. Sen så lånade jag världens dåligaste böcker känns det som, biblioteket är inget vidare. Beställer hellre böcker eller köper i en bokhandel. Tycker det är enklare eller något.

Aa iallafall, vill lägg in saker på min nya mobil från min gamla mobil. Men går fan inte att föra över grejer från datan till min nya mobil, det suger. Blir så jävla sned på min mobil. Sen det där att ha samma laddare och usb, det vill jag dissa. Så jävla värdelöst. Får fan ta och köpa mig en ny kamera när jag har pengar! Om jag inte hittar min gamla dårå. Jag är bäst på slarva bort saker ibland.









Kommentarer
Postat av: Anton Kouba

Sv: Okej, det är din åsikt, men om du läser inlägget igen lär du fatta varför jag heter det :)

2010-11-03 @ 11:07:34
URL: http://antonkouba.se/
Postat av: it's nathly bitch ;*

svar: båda är köpta på gina tricot :)

okej , men jag är blond nu ;d hihi

2010-11-03 @ 12:49:30
URL: http://nbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0