Gör mig frisk igen, TACK!

Tjenare! Jag är hemma idag igen från praoen, mår inge vidare. Magen gör ont som bara den, illamående, ingen jävla aptit. Jättekul, gått med min förkylning i snart en vecka och utan röst i 2 dagar. Och om jag blir magsjuk blir jag inte glad, okej?! Är trött på att vara sjuk, det suger så jävla hårt. Man kan inte träna, jag kan inte sjunga, prata. Ne ingenting, fuck det. Äh, ska inte deppa för det. Får väl se det ljusa i det, om det finns något bra ens. Att vara hemma från proaen är inte speciellt kul, gillar min praoplats så detså.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Finaste <3

2010-05-19 @ 20:37:55
Postat av: Josefin

Jag gillar det du har på dig. Vardaligt, enkelt men ändå snyggt :)

2010-05-26 @ 19:38:51
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0