16 myggbett och ingen röst slå den du!

TJENARE! Sitter hemma och är inte på min prao idag för att jag inte kan prata. Satt och läste massa sagor för barnen igår även om jag är hes, orkar inte va surkärring och bah neeeee. Sen blev det mycket värre till kvällen när jag var ute. Och idag .. KAN JAG INTE PRATA ALLS! Även om jag anstränger mig, inte kul ens. Men ska gå imorgon oavsett hur hes jag än är och hur lite jag än kan prata. Envis men nähäääää, haha!

Igår var jag och red, det var asnice. Red två timmar i streck, vi red ut i skogen sen red vi på bana också. Det är verkligen underbart att rida när man har en häst som man känner sig säker på! Jag har 16myggbett, kul va? Inte alls, aj förfan.
Nadia: Myggen älskar dig! Dilan: Nähä alla älskar mig, sen ska ni notera att jag var jätteseriös när jag sa det också! :)

Börja dagen med en bra låt vaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0