Sluta halv tolv är underbart

Sheeenare!
Slutade för ca en halvtimme sen, fick skjuts hem av min pappa. Just nu väntar jag på mina potatisbullar i ugnen. Jag <3 potatisbullar!

Dagen började med en tråkig språklektion som jag aldrig gör något på. Sen vare svenska då satt vi i datasalen och då fortsatte jag med min Bob Marley uppsats. Jag blev faktiskt nöjd med den, skrev ganska mycket om hans död och rastafari. Sen vare matte, dom lektionerna har jag inget emot så detså. Skulle käkat lunch i skolan sen, men slutade ändå efter matten för hem och konsumentkunskapen efter lunch var inställd. Då valde jag att dra hem och käka då kan jag ju äta vad jag vill, vilket jag INTE kan i skolan.

Och ja, jag gillar manboy. Men gör det för att Erik Saade har en bra röst, visst han är snygg. Men skulle aldrig tycka en låt var bra pga artisten var snygg. Det händer inte okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0