Sluta blogga

SHENARE!
På tisdagar slutar jag halv ett, som jag kanske har sagt tidigare? Eller ja, fem över halv ett. Men idag slutade vi typ fem i halv, så det så! Och jag hann med bussen halv från skolan, NICE! Jag vill åka utooomlands, eller ha sommar. Sommaren i sverige är väl nice, mycket som händer. Men om man vill bli brun, då drar man iväg till något annat land!
Bara så ni vet, jag är jättetrött och det var världens äckligaste skolmat som vanligt! Intressant va? Jag är verkligen kräsen när det gäller mat, om det inte är ordentligt tillagat käkar jag inte maten. Det är det värsta jag vet, fick rått lammkött i Turkiet, sen dess har jag aldrig käkat lamm. Men det var inte gott någonstans iallafall, så spelar inte så stor roll.
Jag funderar faktiskt på sluta blogga, lägga ner den här bloggen. Och starta en ny, en annan blogg. Men det får ni reda på om jag gör det. Tror att jag gör det på något lov isåfall. Outfiten och headern och all skit kommer jag sjävlklart inte göra. Den som jag har nu, har jag valt själv, alltså teckensnitt och vad jag vill ha på den, färger osv. Fast min kusin hjälpte mig, eftersom photoshop är så jävla krångligt!
Bilden är ifrån när jag och nadia bakade pepparkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0