Lyckad dag på stan!

Vart på stan sen klockan tolv, kom hem någon gång efter fyra. Köpte ett par jeans från blå, FETT SNYGGA. Sen hittade jag två tjocktröjor av samma modell, en grön och en gul. Från cubus, ASNICE. Sen köpte jag hem ett par fett snygga pyamasbyxor med ankor! Och en tshirt till. Sen köpte jag inte så mycket mer intressant, typ shampoo och sånt.
SUBWAY ÄR SKITGOTT BTW! Käkade någon baugette med tonfisk, massa grönsaker, och vitlökssås, haha!
Iallafall, en lyckad dag på stan med morsan, som fan!

Idag är det jättemånga av mina favoriter som ska va med och tävla i andra chansen.
Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Underbart

NEO - Human Frontier

Dom två är mina favoriter, och ska tävla emot varandra, FETT HEMSKT!

Men tyckte även att dom här var bra.
Crucified Barbara - Heaven or Hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0