Envis som en åsna

Ställde min klocka på nio igår innan jag la mig, underbart. Eftersom jag visste att jag inte hade min första lektion förens 12.15. FAN VAD SKÖNT?! Okej skippade simningen men det skiter jag i, har jag bestämt mig för att jag inte ska. Så gör jag inte det, ingen idé att ens försöka över tala mig, okej? Iallafall ställde min väckarklocka på 9, men vaknade 08.20!! Så skönt när man känner sig pigg och går upp av sig själv, underbart det med. Fett bra start på en fredag säger jag bara. Men nu är klockan ca tio, ska in i duschen. Fixa mig lite, käka halv tolv. Sen dra till skolan.
JAG ÄR BÄST - bara så ni vet.

Fattar ni att dom inte gick vidare i melodifestivalen, sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0