Roligare blogginlägg efter sommaren?

Måste bara berätta en sak, jag HATAR att inte ha en mobilladdare i min säng. Det är ett måste, förstår mig inte på er utan mobilladdare i närheten. Aaa ni ska sova, och kan inte ha mobilen brevid er/ligga och smsa/ringa.

Jag hatar att vara borta från vårat kylskåp också, bara så ni vet, haha. Jag är gaaaanska kräsen med mat.. Okejdå jävligt kräsen! Sen älskar jag att kunna gå till kylskåpet och alltid kunna ta något att äta. Att det alltid finns mat/ nå gott att äta, haha!

Sen måste jag skriva att jag längtar till Gothia, det kommer bli dunder! Och nadia ska med, kan det bli bättre?! 9 dagar kvar N I C E!
Ni skulle kunna få uppdatering när jag är där nere, men kanske. Datan ska ändå med, och mycket bilder kommer att tas.

Sen kommer ni även att få följa min behandling med Ruaccutan eller hur det nu än stavas. Jag har testat på det mesta för mina finnar, vitamin b5, clerasil eller vad det heter, något mer man beställer och yttligare något mer man beställer. Sen en massa produkter från apoteket. + besök hos en privat hudläkare. Käkat antibiotika och haft några olika salvor, även tabletter. Efter sommaren ska jag börja med Ruaccutan som har massvis med bieffekter har jag hört, åååååh jag som är så känslig! Anledningen till att jag börjar efter sommaren är för att man inte kan käka dom och va i solen samtidigt. Och det är sommar, såå.. efter sommaren!

Fastnat för den här låten (BLÄ EGENTLIGEN!!!!!!!!!!!)


Kommentarer
Postat av: Nadia

ÅÅÅHHH 9 dagar kvar?! omgggggg

Det kommer bli så jävla bra resultat när du får går igenom R behandlingen :D



TAYLOE LAUTNER!! Men det va inte sådär jätte likt.. Bara ögonen! Men skulle själv inte kunna rita bättre x)

2010-07-09 @ 09:43:37
URL: http://adaora.blogg.se/
Postat av: sK

Alltså din megatönt, fatta att folk inte vill att du tar bilder utan tillåtelse?

Det är såna som du som behöver FATTA ATT DET ÄR STÖLD!



Vad väntar man sig av en pantad fjortis? ._.

2010-07-25 @ 00:34:21
Postat av: Nadia

haha omg chilla lite

2010-07-25 @ 01:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0