Tisdagar slutar man tidigt!


Skoldagen va chill, vikarien i svenskan va störd. Någon från klassen bah kriminell sen hon börja berätta värsta historien bah jag är absolut inte kriminiell och allting. Jaja, hon såg iallafall ut som största pundaren! Fett grinig, mens? Glömt ta sin medecin? Jag vette fan. Jaja slutade 12.20, fett skönt! Jag tog bussen hem, hundra år sen fan.

Jävla otrevlig busschafför. Jag höll tydligen inte upp lappen ordentligt sen han blev fett sur och bah; MÅSTE JAG TA LAPPEN IFRÅN DIG OCH KOLLA?! Sura busschafförer kan gå och dränka sig, det behövs inte såna.

Btw någon fråga vart jag köpt mina byxor
Dom finns att köpa på cykel & skidstället & team sportia vad jag vet.
Men mina är köpta på team sportia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0