Svans? Javisst!

För det första, okej någon låt med justin bieber va helt okej. Men snygg nej, han är väl inte ful. Men hoho amy diamond 2 fan, och btw jag hatar amy diamond. 17åring ser ut som 12? Usch! Så diss till dom

Iallafall, min kusin sitter och kollar på tpfrågor, eftersom jag hitta det och ville spela det. Men det får vi väl ta senare. Iallafall, det står att det har funnits människot med svansar hahahaha, är allt sant på tp? Hitta fan bild på google och allt!

Under dagen
; Bussen går bara en gång i timmen här och då började vi gå tills nästa hållsplats, sen gick vi kanske 4 hållplatser, ALLTSÅ BONDSAMHÄLLE MED TIO UTROPSTECKEN FAN!!!!!!!!!! Det var hur långt som helst, kallt var det också, mörkt får man inte glömma! Btw min kusin bor typ 200m ifrån Mc Donalds det är tummen upp helt klart!

Senare; Ska vi se på film, har inte käkat middag än. Men det blir väl snart vi ska iväg till Mc Donald's typ!
Och vi ska hyra film på deras tv, tummen upp för det, nya filmer också. (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är inte svansar, såg ngt program på TV de är typ tumörer en snubben såg ut som ett träd fast de va typ bara någon hudsjukdom. HAHA svansar nej fan inte än :)

2010-01-06 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0