Sound of music ska man se en gång!

Hej jag är sjuk eller något. Är förkyld och igår var helt knas försökte sova i 3 timmar, sen somnade jag tillslut. Var helt illamående och allting. Så valde att stanna hemma idag, skönt. Än så länge har jag bara hunnit se på sound of music, har sett den förut. I början var jag fett nära på att stänga av den, jag bah fan vad dom ska sjunga. Men den var bra. Fast inte en sån film man ser flera gånger. Nu håller jag på att göra spagetti med ostsås, så jävla gott! Får inte sitta vid datan när jag är hemma och är sjuk, men jaja. Ensam hemme nivet. Har så jävla mycket att plugga ligger efter i matten som fan, inte okej. Fattar ingenting. Jo kanske lite, men orkar verkligen inte plugga. När man är hemma och är sjuk ska man fan ta det lugnt och sova! Inte behöva plugga. Är tvungen att ta hem både biologi och kemi. Eller mamma åker förbi skolan och tar hem det åt mig. Jag vill gå på bio i helgen! Snabba cash, den verkar fett bra. Men måste börja plugga på mitt soprov också, DRYGT!
Okej nu är texten stor och helt fucked up, så jävla sur jag blir. Men har inte tid nu ciaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0