Orkaaaaa lagg!

Jag är sjukt sur på datan för att den har laggat som fan nu, för jag hade farmville och paint och blogg.se, STÖRT! Jaja, tummen ner för att stå innanför dedär blåa fältet på farmville fan, det ska gå ''snabbare''. Det är därför man stänger in sin gubbe. Istället för att den ska gå runt på varje ställe, men hallå sitter inte precis och väntar gör ju annat medans. Så ni som sitter och väntar, synd för er? haha, juste jag har letat efter adidasbyxor som är tajta ner till, alltså det är mjukisbyxor. Ni måste veta vilka jag menar, iallafall, har kollat runt på alla stadiumbutiker i uppsala och inter sport. Sen kommer brosan hem med sånna från cykel och skidstället sur jag blir. Ska ändå köpa ett par likadana. Fast jag ska nog till team sportia och köpa mina där. Intressant va?!
Här är en del av min farmville!

och sen tänker jag inte sitta och kolla igenom alla sidor på
teamsportia för att visa vilka byxor det är, för er trögfattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0