Frank <3 Dilan!

För det första har jag BARA sätt på film idag, inte gjort ett skit. Började bråka med pappa direkt vid frukosten, sen språade det ur, och jag blev fett sur. Sen fick jag inte sitta vid datan, mamma var ner och hyrda filmer åt mig. Har sett Johan falk 1 - gruppen för särskilda platser, aaaaasbra! Älskar verkligen dom filmerna, så blir att hyra hem dom jag inte sett, tvåan, femman & sexan. Sen såg jag Johan falk 4 leo gaut. Den första var nog bäst. Sen såg jag baksmällan eftersom jag aldrig orkade gå och se den på bio, haha den va sjuk. Sen har jag även hyrt hem en american pie film som jag ska se ikväll. Jag <3 dom filmerna, stifler <3 HAHA.
FAST FRANK WAGNER! <3 Så jävla snygg!
Och ja jag får sitta vid datan nu, venne varför jag fick det, men SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg, allt bra? :)

2010-01-30 @ 21:06:57
URL: http://miwiih.blogg.se/
Postat av: Nadia

RAAAAWR

2010-01-30 @ 23:49:41
URL: http://nadiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0