Carina är inte sjuk längre!!

Dagen började med språk, nya grupper!! En med dom som hade svårt för att få g/behålla det. En som inte hade några problem med att behålla sitt g. Samma lärare för mig då. Hamnade i den för dom som inte har några problem att hålla kvar sitt g, känns skönt & sant. Sen vare svenska, Carina va frisk! Ingen håltimme med oss, vi började med något grupparbete med bellman, TRÅÅÅÅKIGT! Grammatik är min grej! Det va jag kung på. Inte dethär! Sen vare matte, mina bok var i hemma. Visste inte ens att jag hade tagit hem den, kul! Sen vare lunch, skinksås, sen fanns det vårullar. Käkade en vårulle, eller okej jag tog den, men käka kanske 2 tuggar. Det var inte så gott, helt okej! Sen vare hk, vi hade bara teori idag. Alltså skrev, funkar väl det med. Men laga mat och annat är ju självklart mycket roligare! Vi fick sluta en halvtimme tidigare, så det var skönt! Jag måste till apoteket och köpa mig en hudkräm och en mildare duschkräm! För min hud reagerade fett konstigt sist jag använde någon duschkräm. Jaja! Nu har jag inte så mycket mer att skriva, skriver någongång senare. Men måste plugga matte och engelska, inte så kul.
Bara för att jag gillar bilden.


Kommentarer
Postat av: fonkusungnoen

fin bild :)

2010-01-23 @ 19:15:27
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0