Språkläraren är dryg!

Sha!!! Har nyss vart iväg och ridit, skolan gick väl bra. Men hatar språk det suuuuuger så jävla hårt. Maria klagar hela jävla tiden, så pass på henne. Maten var jävligt äcklig, så jag och morsan stannade på mc donald's efter och jag käkade. Sen drog vi hem bara byta om och åka iväg till stallet. Ingen jävla säkerhetsväst för min är sönder, den hade blivit kall. Sen när jag skulle ta på mig den så gick det som är inuti sönder på något sätt. Så det måste jag köpa, sen skulle jag behöva köpa en ny ridhjälm också. Mamma ska även lämna tillbaks dom fula kläderna jag köpte, tog på mig dom imorse. Och kände bah fan vad INTE jag. Sen bytte jag om till annat. Så dom ska jag lämna tillbaks!! :D Ridningen gick bra btw, hoppning på denhääär hästen!

låten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0