G+++

Shabba! Tänkte bara slänga in ett kort inlägg, för måndagar är alltid så stressiga. Mentorstid- chill. Språk - hataaaaa, Lunch - potatismooos <3. No - peder (våran lärare) Var jääääävligt arg! So - Våran solärare ställde fram en full godisskål och alla sprang dit direkt, hahaha. Iallafall fick tillbaks proven, assur. G +++, ge mig vg fan +++ drygt! Ingen annan lärare gör så fan, så jävla efterbliven. Sen var jag iväg och red, mooooki. Assegt, det va någon balansövningar vi höll på med, vi fick testa galopp utan stigbyglar osv. Men det var omöjligt med sega Moki! Nu ska jag käka, sen måste jag skriva om en film, till engelskan. Ska nog skriva om någon johan falk film. Vi får se, ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0