Wanna be my housewife?

Jag borde rensa min garderob, fast orken finns inte där.. Kul!!! Hade gärna givit någon pengar för att göra det, mer än gärna. Så om du ser det här kom hem till mig om du behöver pengar! Sen så måste du vara aa duktig på vika kläder så man kan skryta för morsan sen. Och berätta hur fint JAG har gjort det. Det är JAG som gjort allt, kom ihåg det. Du har inte gjort någonting, du är ingenting. Jag är bäst. Fast aa det visste du redan.

Nee.. nu får jag fan ta tag i skiten, rensa kattlådan behöver jag också göra när katten är inne. Katten är precis som en själv, vill inte gå ut i snön och frysa. Fan heller liksom.

Jag gillar att anses som annorlunda, jaaaaaaaaaa. Och lite allmänt knäpp och aa sådär ni vet. Aa men precis.

Tänkte slänga upp en playlist med låtar som man blir påmind när man tänker på 2010 innan nyår. Om jag hinner och orken finns där.

Här är några låtar som verkligen påminner mig om 2010, speciellt sommaren.
update: jävla cp dom låtarna av kent jag tänkte lägga upp fanns inte, fitta.






Sen finns det en massa andra också, men dom tänker jag inte lägga upp en nu. Gör en playlist av dom som sagt, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0