Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Jag ville bara säga att jag har lyckats bita på naglarna!!!!!!! Så länge man har viljan så går det. Kört på stopp och väx tidigare men började bita ändå. Men testade åter igen och det gick super! Då jag verkligen bestämt mig för att sluta. Jag tänkte spara och ha långa naglar fast ne, det sket sig. Alltså dom blev långa men sen filade jag ner dom! Så jag lyckades iaf sluta bita! Så det är nice!

Jag har börjat käkat antibiotika för mina finnar igen och magen funkar super med lite a-fil till. Så det är jag glad för!

Mitt so-prov gick fintfint, det är näääjs. Och Engelskaprovet gick hyffsat!

Idag ska jag ägna mig åt att plugga, plugga, plugga gånger 80585854 typ. Sedan baka pepparkakor, knäck, kolor med mamma! Sen ska jag antagligen träffa någon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0