Hej värdelösa inlägg!

Idag är en konstig dag, eller jag vet inte vad det är för jävla dag. Jag är trött iallafall, det vet jag. Fast jag får ju egentligen skylla mig själv eftersom jag låg uppe mycket längre än vad jag brukar och läste och smsade! Men min bok är så bra!! Sen har jag yttligare en bra bok att läsa efter den här. Så det är kul!!

Har börjat inse att läsa inte är så dumt ändå, haha.

Det går bra med mina ruaccutantabletter om man bortser från jättetorr hud. Och att jag har fått utslag på händerna för jag är så torr. Men får faktiskt skylla på mig själv lite. Är ganska torr om händerna annars också. Alltså aa innan ruaccutan-perioden då. Jag är väldigt kass på smörja in mina händer! Sen så har jag inga andra biverkningar, bara lite ryggont. Men det är inget att klaga över. Om det blir bra, lovar jag att lägga ut före och efter bilder!!!

Vad gör jag idag? Inte ett skit tror jag, haha. Om man bortser från att äta, se film och gymma.

Jag saknar min mormor, det är väldigt, väldigt tomt utan dig.


Hej ge mig sommar, TACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0