Life is fucking good yeah

Gitt med jullov eller? EEEHJA! Inte så lite heller. Väldigt efterlängat av många må jag tro. Så det är nice och skönt.
Betygen var nice! Jag är nöjd, ja. Fast ne inte med engelskan eftersom engelskaläraren sänkte mitt betyg till Godkänt, inte okej!!! Och kerstin hjärta hjärta hjärta!!! Hon satte vg på mig i syslöjd!! Glad? EEEHJA! Så hon är jävligt awesome!

Första julen utan mormor iår, det är inge vidare.. Det är skit rent ut sagt. Det var du som gjorde julen, det hoppas jag du förstår. Saknaden är enorm, vila i frid. <3


I min själ
I mitt rum där finns en ängel
till minne av dig mormor.
Jag vet vad som väntar mig
Jag ska sakna dig förevigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0