Jag behöver min sömn det har jag insett

Fan vad jag är trött och sned och aa.. Gick upp vid 9 för att träffa min pt vid 10. Surt?!?!?! EEEHJA! Jag fick kanske 6 timmars sömn men jag behöver mer sömn. Annars blir jag trött, sur, gnällig, sned på allt och alla. Sen har jag insett att jag måste äta bättre för att orka träna och givetvis sova!!!

Skulle egentligen vilja sova mer, men ganska onödigt för jag ska ta bussen om exakt 1h och 45min.  Och innan dess ska jag äta lunch, ducha, platta håret, och aa slänga på lite spackel liksom. Aa men precis.

Fan vilken dålig start på morgonen egentligen, och fan vad oansvarigt av mig att inte lägga mig tidigare. Så jag hade orkat gått upp och träna. Måste börja vända tillbaks på dygnet lite. Kan inte ha det så här slappt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0