Andreas weise är bäst mkaaaay?

Tjaaaaaa här sitter jag och är trött som fan, skoja inte. Ska iväg och färga håret om ca en timme, aj det kommer göra ont gånger 786868485. Eftersom min hårbotten är så torr nu jag äter Ruaccutan. Det går bra med ruaccutan btw! Eller jag vet inte om jag känner så stor förändring, och har ändå ätit det ett bra tag. :( Fast man kanske inte märker det på sig själv.

Och imorgon är det avslutning, skönt!! Eller? Vet ungefär vad för betyg jag kommer att få. Det enda jag är osäker på är Engelskan och Musiken. Så vi får väl se. Men i övrigt är jag nöjd med mina betyg.

Jag saknar faktiskt att blogga men jag vet inte varför det inte blir av. Tom på ideér? Nääe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0