Världens största timbuktufreak för ca 3 år sen!

Tjenare gott folk!

Idag har jag inte gjort ett skit faktiskt klockan går fort som bara den. Nyss var den 4, sen var den 5.. aa ni förstår.

Käkade precis spagetti med ostsås, alltså mmmmh. GOTT!!! Sen så får mamma eller pappa damp om jag inte diskar efter jag lagat mat. (Inte för att jag brukar eller orkar bry mig om att diska efter mig) Men den här gången gjorde jag faktiskt det!

Sen fick jag någon jävla kick och började leta fram gamla burkar i våra skåp. Och det fanns det gott om, fyfan. Även om dom är oöppnade. Är faktiskt skitnoga med sånt. Kan inte dricka mjölk om den gått ut dagen innan. Även om den skulle vara oöppnad. Kräsen tjej här! Jappp!

Här har ni lite bilder från när jag var ute med Oliver, Shajwan och Nadia.











Timbuktu - Låt nr 92, bara för att jag var största Timbuktufreaket förut och hade JUST detdär albumet på min mp3!!! HAHA Dom finns säkert kvar på min mp3, men vet faktiskt inte vart den är.

Kommentarer
Postat av: Trees

Nice;) gillar bilderna! fan va converse är fint på tjejer som är solbruna=)

2010-08-02 @ 15:04:36
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0