Uppdatering på hög nivå!

Okej vi börjar här jag och familjen och Nadia var i Göteborg. Familjen som vi är hos har en son och farsan i familjen  bah men gååå och hälsa dilan det var längesen du träffade martin.  Jag bah men åhhhhhh. Sen kommer
Nadia bah jag kan, HAHA. Sen går Nadia (hon känner inte martin) Går och öppnar dörren till hans rum och bah hej. Han svarar självklart sen stänger hon dörren och går.

Aa sen till en helt annan grej, notera att den familjen bodde i Göteborg. Det är nya engelskagrupper. Ni vet sån engelska man har istället för språk. Aa jag har valt bort mitt språk. Iallafall jag hamnar i Kerstin (Häxans) Engelskagrupp, dom är bättre på engelska än den andra gruppen. Det är egentligen hemskt att man har en grupp som är bättre, och en som är sämre. Aa.. Jag har alltid gått i den bättre. Till saken.. Hamnar i Kerstins grupp, jag är där lite före alla andra. Kerstin tar sitt vanliga snack med mig försöker hålla om mig och prata lugnt och tyst med mig och nu är det så att .. du ska gå i min grupp. Jag bah men nej jag vill inte :SSSS. Hon bah jo nu är det så. Men jag bah NEEEEEEEEEEJ JAG VILL INTE VAD ÄR DET INTE DU FÖRSTÅR?! TRIVS INTE I DEN HÄR GRUPPEN!!! Hon bah jo nu är det så att du ska gå här. Riiiiiiktig Kerstin som en papegoja. Sen jag bah MEN NEJ HÅLL KÄFTEN. Hela skiten spårar ur totalt vi börjar kasta dockor på varandra. Hon bah är du inte klok?! Fast hon kastar själv. Sen kommer dom in som ska gå i gruppen dom bah m-m-men vad händer dilan? Jag är så jävla arg drar bara där ifrån till andra gruppen som Mia har. Snälla Mia från gränby. Orangehåriga läraren. Nadia går också i den grubben, Martin med. Nivet killen från gbg. Där kommer jag in är så arg, berättar allt för mia. Och alla sitter och garvar åt mig bah sköön du är. Medans jag är skitsur.

Aa sen var jag på en pizzeria. Lillpojken beställer en pizza med mild sås, han får stark sås. Jag beställer också med mild och får mild. Lillpojken går till kassan och klagar jag vill ha mild. Pizzabagaren kommer till mig och bah kan du byta med lillkillen för han inte orkar göra en ny pizza. Jag bah men NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!

Sen är jag hos Nadia, fast aa nadia är inte hemma. Sitter där i 7558959 år och väntar hon ska komma från sin kontaktfamilj. Sen kommer hon hem till sig, och vi träffar varandra och så. Sen hon bah jag måste hem jag fattar ingenting jag bah du är hemma? Hon bah ne till min kontaktfamilj. Sen när hon kommer till kontaktfamiljen tycker dom synd om henne för alla hennes vänner e därhemma. Så dom skjutsar hem henne kl 2 på natten. Helt sjukt.

Tänk vad man kan komma ihåg av drömmar!!

Kommentarer
Postat av: Nadia

omg jagba: va när fan va det här :S:S:S vilken jävla martin?? asså wtf blev helt förvirrad. sen ser jag att du har skrivit dina drömmar i slutet-.-

2010-08-03 @ 16:30:43
URL: http://adaora.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-04 @ 17:38:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0