Spöregn och kladdkaka?

Tjenare gott folk!

Och tjenare miniblogg!


Okej för det första har det baaaara spöregnat hela jävla dagen känns det som. Ett tillfälle regnade det som bara den (när jag stod och väntade på bussen, USCH) Jag tror man lägger märke till att det regnar mycket mer om man är ute. För då är man ju liksom .. UTE OCH UPPLEVER DET! Om man sitter inne jovisst man ser att det spöregnar men hör inte lika mycket som ute!!



Och för det andra så har jag fått praoplats på mitt dagis där jag gick som liten. Det ligger brevid dagiset jag praoade i 8:an!!!! Så får nog äta på samma skola som sist, inte för att det gör mig något. Dom har typ världens goaste mat! Bara att typ alla lärare vet vem man är där .. aa. Så dom ska alltid prata i 5856856 år. Även fast man går dit 2 veckor i sträck. Man bah okej om dom pratar mycket första dagen. Men dom andra neee, ge fan. Jag har lunchrast och sluta fråga ut mig om mitt liv TACK!!!


Och för det tredje jag vill baka men vet inte vad. Blir nog en kladdkaka skulle jag tro. För Äppelpaj måste man ha vaniljsås till och det orkar inte jag gå och köpa. Så det så!


Och för det fjärde så är jag bäst men det vet ni ju redan! Haha nee bara skojar (H3H3H3H3)


Notera att himlen är klarblå nu. Men jag hoppas på regn, sen en höst som försvinner SNABBT! Så jag kan få vinter och börja köpa mysiga tjocktröjor. Jag är ganskaaa trött på stickade tröjor det känns gaaanska uttjatat och dom är jobbiga.. neee. Tjocktröjor får det bli! Alltså aaa hoodies :D

(Bilderna är tagna från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0