Ge överviktiga andra möjligheter!

Jag vill inte ha kvar min katt(unge?), fast vill ändå ha kvar den. Jävla jobbigt att rensa i kattlådan, tur att han ska bli en utekatt sen! :D

Och jag ska inte börja med ruaccutan förens i september *SUCK* då min privata hudläkare har semester. Nu får vi bara hoppas på att det funkar och jag kan få känna mig nöjd med min hud.

Sen är jag trött på att man SKA behöva vara med på skolfotot i skolan, det borde vara frivilligt!!!
Samma sak med simningen när man ska det, jag bryr mig för att jag inte är nöjd med min kropp. Och sen tänker jag på alla överviktiga jag skulle inte vilja visa mig om jag var överviktig, tänk på dom med utländsk bakgrund som inte får/(vill?) visa sin kropp, man borde få andra möjligheter.

Jag hatar orättvisa, och anser att alla är lika värda. Och fyfan för dom som väljer sina kompisar efter utseéndet!

Sen vill jag bara berätta att NADIA ÄR BÄST SOM STÄLLER UPP NÄR SOM HELST, TACK! En sån som dig borde alla ha!


Kommentarer
Postat av: Nadia

hahah ful chey :D TACK själv!!

2010-08-02 @ 19:22:10
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0