Mig lurar ni inte!

SHENARE!
elle nå. Min dag har vart nice, fick över vg på mitt matteprov, INTE LITE CHILL? :D
Så jävla skönt när skolan ruller på och man verkligen känner sig nöjd med sina betyg, det tycker jag iallafall.
Hur är det med er egentligen? Fan vad det var längesen jag bloggade, jag tycker faktiskt det. Skönt att skriva då och då. Och skriva om lite randomgrejer som hänt elle nå.

Har ni blivit lurade något då? Det har INTE jag! Så detså!

Har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt, senare ska jag iväg till Gränby Centrum med morsan och se om jag hittar någon klänning och några skor jag kan ha på begravningen. Sen kanske jag hittar några yttligare skor, eller någon snygg jacka (Y)

Här har ni min brorsas tråkiga humor som jag inte förstår mig på :)

Kommentarer
Postat av: attackbebis

Släng och släng, vi slänger alldeles för mycket i det här landet. Jag är mer för langning, så här får du en kommentar langad av mig, attackbebis!

2010-04-08 @ 11:35:55
URL: http://attackbebis.blogg.se/
Postat av: Marie

Lägga till varandra på bloglovin???

2010-04-08 @ 13:28:08
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0