Vaccinera sig emot svininfluensan?

Shenare! Skoldagen var helt okej, torsdagar är skönast fan. Slutar halv tre, kan det blir bättre? Nej inte när man går i åttan fan. Juste! Tycker ni att man ska vaccinera sig emot svininfluensan? Jag tror nog att jag ska göra det. Vet inte än. Juuuste gissa vem som fått sin skolkatalog, haha skitkul och se! Själv var jag inte med, palla. HEJ JAG GÅR I EN LITEN KLASS? Så sket i det. Seriöst om våran klass skulle åka på klassresa skulle jag inte följt med, kul med en störd klass på 10 pers, sååå kul. Eller inte, men det är skitskönt när man ska jobba. Juste jag funderar på att börja sola solarium, tycker inte att jag blir brun. Men man kanske blir det efter ett tag, tålamod. Fast man kan ju få cancer, så då vet jag inte om det är värt längre. Vet inte om jag ska till öregrund i helgen eller till stockholm i helgen. Men väntar nog tills nästa helg då jag får mer pengar och kan åka till stockholm. Men nu orkar jag inte skriva något mer för att min mamma stööööööör mig. Jag känner inte sån stor press på att jag måste plugga, så det är skönt. Blev jävligt stressigt imorse så jag glömde mina tabletter imorse, inte helt okej! Men det ordnade sig. Så ska upp tidigt imorgon, blir bäst då.
En bild från förra vintern?
gammaaaal


Kommentarer
Postat av: hhanna

tog sprutan på fredagen den trettonde, ups.

2009-11-15 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0