Turken bor 30 sekunder ifrån mig!

Shenare! Idag är det söndag, vet inte vad jag ska hitta på. Igår gjorde jag inte så mycket heller, la mig rätt tidigt. Men sen fastnade jag för någon BRA actionfilm som var i över 2 timmar. Hatar egentligen action, men denhär var bra. Just nu är jag ensam hemma, kommer sakna mamma fan. Hon ska vara borta utomlands och festa. Pappa är inte heller hemma han är på någon innebandymatch med min lillebror. Så här sitter jag ensam hemma och har skittråkigt, nejmen ska pallra mig iväg till turken beyza snart, så det blir kul. Hon bor ca 30 sekunder ifrån mig, hahaha, känn på den du. Juste, skulle träffat julia igår. Men hon bor hundraaaa år ifrån, lat som jag är orkade jag inte. Jag var sur och trött, för jag bråkat med min pappa. Inte så kul. Men julia ska börja i brantan, fett glad jag kommer bli om hon hamnar i min klass, guldvärt fan. Äh, nu ska jag inte skriva så mycket mer, rätt ointressant inlägg.
Jag saknar min älskade mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0