Pengar är kärlek!

Sheeeeeenare! Eller vad säger man klockan är ca halv ett, jag känner mig rätt trött. Ska försöka pallra mig upp nio. Nej? Ganska onödigt om jag inte ska till stan förens tolv. Iallafall, vi hade folk här och firade mamma. Trevligt, nu har mamma och pappa dragit på en promenad. Vet inte när dom kommer, men får inte sitta vid datan. Bråkade med pappa, KUL. Iallafall imorgon ska jag till stan och köpa ett par efterlängtade baggiejeans och annat, pengar gillar vi. Pengar är käääääärlek. Jag funderar på lägga mig, ska nog lägga mig och smsa, eller liknande. Sjuuuuukt trött. Brorsan ska ha kompisar som sover här, kuuuuul. Hoppas man får lite sömn iallafall.
Ni får en jättefin, nästan osminkad bild,  bara täckstift. Igga tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0