Ointressant dag, eller?

Tjenis penis! Jag blev väckt av min pappa klockan 06.30, eftersom min mamma fortfarande inte är hemma. :(
Iallafall, jag gick upp på en gång. Utan att någon behöver tjata på mig ca 10 ggr. Jag gick upp, utan att känna mig stressad, det var skitskönt! Jag var skitglad och flummig, ingen kunde få mig på dåligt humör tänkte jag. Men senare lyckades någon i skolan ändå få mig på dåligt humör. Den kan gå och dö. Klockan är snart 6 vadfan, orka skola. Hålla på att byta massa med bussjävlar, inte världens roligaste.

+
Annorlunda människor, med skön humor. (Y) Glada levande varelser som får en på bra humör, kärlek till såna viisst? STADSBUSSAR! <3

-
Äckliga skolbussen som bara går till hstam sen måste jag gå hem från hstam, diss. Fjortisar, helt äckliga och patetiska, finns inget bra med dom. Hårförlängningar som skriker fejk.
Vemfan vill se ut såhär? Inte jag!


Kanske slänger in ett inlägg senare emot kvällen. Här får ni en äckligt gammal bild på mig, orkade inte leta fram någon bättre.

Johan palm - Teenage battlefield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0