Motivation och inställning är källan till allt!

Visste ni att?
Jag hatar mobbning, som fan. Tycker det är hemskt och ingen förtjänar att bli mobbad. Alla är lika mycket värda, visst? Tycker nästan synd om såna som måste trycka ner andra dom har fan brist på liv. När man mobbar såna som är annorlunda, skäms ni inte? Det skulle jag gjort. Bara för dom inte är en i mängden som ni?! Bara för dom inte vill vara som alla andra, det är jävligt starkt. Bara för inte ni vågar vara er själva ska ni ge fan i att gå på såna som är annorlunda. För vem fan vill va som alla andra? Jag skulle aldrig vilja vara som någon annan, jag älskar att vara mig själv och vara stolt över mig själv. Det är jävligt skönt, att känna att man duger även fast man är annorlunda. Jag kanske har stora fötter, so what? Jag trivs med det. Jag kanske inte är världens finaste, men det hjälper inte att du påpekar att jag är ful? Jag bryr mig inte? Sålänge jag är nöjd med mig själv, kan ingen trycka ner mig. Jag kanske är tjock? Tjock och glad, vem fan bryr sig? Jag kanske är nöjd med mig själv? Motivation och inställning är källan till allt, låt inte andra trycka ner dig. Lev ditt eget liv och gör vad du vill, skit i andra som bara säger till att du är fel i ditt eget liv.
I put up my 3:rd finger to all the haters
 

Kommentarer
Postat av: amandamalko

vadååååå du har storafötter, bajs på dom som säger de gumman

2009-11-08 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0