Lite jobbigt med utvecklingssamtal!

Här sitter jag och lyssnar på bra musik! Okej skulle inte sitta och lyssna på dålig musik precis. Iallafall, gick ocg oroade mig över soprovet hela dagen nästan? Men får väl hoppas på ett g. Jag har utvecklingssamtaaaaaal om lca 45 min. Fan vad jag är orolig, min pappa ska ju också med. Och en av mina mentorer sitta baraaaaaaaa och klagar. Hon är för mycket, mamma tycker också det. (Y) Men pappa lär inte bli så glad. Vi får seeee, om det går bra lovar jag att skriva ett inlägg senare. Om det inte går bra så vet jag inte vad jag gör. Hoppas inte jag har ig i gympan, skämmigt. Måste börja vara med! Fast tycker jag gör rätt bra ifrån mig när jag är med och är aktiv.
Går inte att ladda upp någon bild, suck. Här får ni en som ni redan sett. Men ni får en låt av ison och fille istället. (Y)

gammaaaal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0