''Känner mig äckligt trött''

Tjenis penis! Dilan här, klockan är ca 16.30. Känner mig jävligt trött och är inte på så bra humör, inte kul. Inte skrivit tidigare för jag har bara blivit störd. Vill sitta för mig själv när jag skriver, blir bäst då. Har inte så mycket att skriva, har inte gjort så mycket idag. Kommer nog inte göra så mycket heller, ser väl några bra filmer senare. Funderar på dra iväg till en kompis, men vet inte än. Vi får väl se, tröttheten tar nog över. Känner mig äckligt trött, inte kul. Här får ni en låt jag gått och nynnat på hela dagen. Promoe är skön, så är det bara. Men svennebanan är sämst, det vet ju alla. Sen så får ni en annan låt också, killen är från Uppsala. Vilken tycker ni är bäst? Slänger in en bild på mig också, inte världens finaste men ändå en Dilan.
Peace and love

 

Kommentarer
Postat av: AAYAH♥

sötare än sötast, vad gör du baby ? :D♥

2009-11-07 @ 16:53:48
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0