Jag <3 julen!

Här sitter jag och segar mig fastän jag behöver plugga, men beyza glömde ju ta hem mina böcker. Men ska plugga via internet eller något. Sen tar jag hem boken imorgon och pluggar sista dagen innan provet och hoppas på ett g. Juuuuuste, jag var på stan i hundra år. Var sjukt svårt att välja jeeeeeans. Men nu har jag köpt mina baggiejeans och är skitnöjd. Sen en tröja och en sjal och lite smink, sen minns jag inte. Men klockan rullar iväg och jag måste sätta mig ner och plugga, lite jobbigt. Hatar att plugga såhär nästan dagen innan. Och jag vill ha en ipooooood. Om min pappa inte köper en så får jag väl göra det självdå. Fast han kommer nog göra det om jag säger att jag ska köpa en. Fast hörlurarna får jag nog betala själv. Men nu orkar jag inte skriva något mer, måste springa på toaletten. Sen ska jag sätta igång med att plugga, duktig som jag är. (Y)
HAHAHAHAHAH BILDEN, JAG BJUDER PÅ MIN KÄRA BRODER. den är kanske över ett år gammal?

jag <3 julmusik & julen såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0