Göteborg 5 timmar ifrån Uppsala!

Tjenis penis klockan är 10.22 jag vaknade faktiskt kvart i åtta första gången? Men sen somna jag om tills typ kvart i 10 för ingen va vaken vid 8. Jag är skiiiittrött, ska ner på något smink place nere på stan. Har presentkort där som jag snart haft i ett år? Men vem orkar boka tid och gå till ett sånt ställe, inte jag. Men nu är det fixat halv två, går med mamma. För jag pallade inte ringa upp någon kompis. Jag vill på bio ikväääll. Men verkligen inte neew moon. Iiiiinte min smak alls! Men vi ska få gäster ikväll, men jag kan nog dra iväg ändå. Jag har inte ätit frukost än. Ska fan ta och göra det snart. Inte för att jag är spciellt hungrig men vet inte. Jag är inte lika upprörd på pappa som igår. Göteboorg ligger hundra år ifrån uppsala. 5 timmar med tåg. Så gör inte så mycket om jag inte får gå. Iaaaallafall, orkar inte skriva mer nu.

Kommentarer
Postat av: Petter

Det tar 7 timmar att komma upp till harlösa för mig.

2010-01-14 @ 19:54:57
URL: http://www.jagharingenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0