Får hoppas på ett godkänt!

Sheeenare! Mina baggiejeans är skitsköna. Diss till jeansleggings, sååååå uttjatat. Och inte ens snygga heller. Om jag ska ha tajta tänker jag köpa jeeeans. (Y) Juste fick vg på mitt svenskaprov jag va helt normal bah jaha.. HAHA bah fick jag fick mvg sist. Sur jag blev men aja. Juste, hämtade min jacka som någon gåt hem med. Dom hade hänkt undan den på stallkontoret. Vi fick rida barbacka, det var väl kul. Okej det ÄR kul. Men tror inte jag skriver något mer idag, ett inlägg. Lite kasst? Men jag går trots allt i skolan och är hemma strax efter fyra typ varje dag, om inte senare. Måndagar är det alltid så jävla stressigt, hem en stund och hinna in på datan. Fast jag inte hinner egentligen. Sen bara duscha och käka, sen har jag ALLTID något att plugga till. Klockan är ca 7 snart, bah två timamr på mig att plugga nästan. Jobbigt, kan nästan ingenting. Aja, får hoppas på ett g. Det blev ju som det blev med böckerna. Åååååh bilden, men här bjuder man på sig själv. Jävla fjortisbild, men aja! Diggar skinnjackan (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0