Dilan köper blommor/växter!

Sheeeenare! Dilan här, vart en helskön dag. Gått runt och vart glad hela dagen idag typ? GISSA VEM SOM FICK VG PÅ SITT MATTEPROOOOOOV?! :D gissa om jag är stolt. Fast det kan alltid bli bättre! Aja, JAG är nöjd. Så känns skönt. Mamma hämtade min till skolan och vi åkte för att byta min ridhjälm. Men dom fanns inte i storlekar så lämnade tillbaks den, vi kör på min gamla! Sen åkte vi vidare till plantagen. Eftersom jag sagt att jag vill köpa någon växt till mitt rum. Iallfall, köpte två stycken blommor/växter. Iallafall, jag är nöjd! Sen blev det nya kuddar till mitt rum, och halkskydd under mina mattor på rummet. Sen blev det inte så mycket mer, men ska nog till stockholm i helgen och shoppa. Är skitsugen på att köpa baggijeans. Sen nya mysiga tröjor! Nytt smink, krämer, massa annaaaaaat. Som jag inte orkar skriva, slänger in bild på det jag köpte. Om jag är riktigt snäll så bjuder jag på en bild på mig! Suck min usb strejkar, kul? NEJ! Åh nu funkar det! Julkrukan ska jag självklart inte ha framme nu, fick byta kruka på den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0