Otursdag på hög nivå?

Fan vad tråkig dag, är det nån som inte hålled med så börjar den nog bli sjuk. Söndagar ÄR tråkiga, då ska man ta det lugnt, soooova ut. Blev inga pepperkakor idag, nästa helg! Hade inte tid, mamma köpte hem pepperkakor och lussebullar istället. Otursdag på hög nivå, jag smäller upp badrumsdörren på mig så jag får ett jack i asniktet, trevligt. Sen har mamma låtit ett skåp stå öppet så när man öppnar badrumsdörren åker den tillbaks och jag får sktiont i näsan. Jag sitter och skakar på pepparkaksburken, upp och ner dårå. Vadå locket är väl till för att det ska skydda och sitta fast tycker man? Alla pepparkakor som är kvar ramlar på golvet. Sen kommer jag upp på morgonen halv tolv, eller okej jag kallar det morgonen, ibland. Iallafall helt död, ser inte tröskeln. Snubblar över den, HUR LYCKAS MAN? :S Har hänt mig förut vadfan! Klockan är ca halv åtta och jag måste fortsätta och plugga till mitt biologiprov, jag HATAR verkligen no. Sjukt ointressant, ofta inte.
Kolla här, ohlala. Jag och mimmi i skåne, en tidig morgon ute med hassan.
Den gula übersexiga moppen är hans! Jag saknar mimmi som fan, hon är
faktiskt i turkiet nu. Osminkade är vi också, men vemfan bryr sig? :)

Låteeen, minnen!


Kommentarer
Postat av: R♥sida

Sv: Ehm, ja... Men det är ju inte hon som är spöket! ^^

Hon är den som kan höra spöken.

2009-12-06 @ 20:57:24
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: stina

haha! snyggingar!;)

2009-12-07 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0