Längre helg? Javisst!

Visste ni att? .. Jag tänker faktiskt sluta sminka mig när jag har fått lite mindre finnar iallafall. Än tycker jag att jag har för mycket för leva utan smink. Så ni får vänta! Skolan gick väl bra, hatar ändå måndagar. Man ska va ledig måndagar också, vem vill inte ha helg lixom? Efter skolan var jag iväg och red, hoppning. Jag fick inte ha rowan för två st i gruppen var inte där och då behövde han vila. Så jag fick hoppa med moki, han är rätt seg. Okej han är jätteseg jämnfört med rowan? Så det var synd! Men känner mig ändå skitsäker när jag rider moki, för haft han jättemycket. Men han är fett snäll, bara en aning seg. Nästa gång ska jag iallafall rida rowan, och då är det dressyr! Här får ni en bild på söta moki och en osminkad bild på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0