Kolor är sjukt gott

Julavslutningen var fett skön, orkar inte lägga upp bilder på min outfit. Hade iallafall två silvriga armband och ett svart från jc. Ett svartsilvrigt halsband från jc, någon svart tunika från jc, lackleggings från gina, och ett par svarta stövlar!

Hade godkänt i alla ämnen utan idrotten som jag haft väldigt låg närvaro i, sen ett vg i svenskan. Ja, jag är nöjd. Om jag skulle ta upp alla mina koncentrationssvårigheter och sånt här i bloggen så skulle ni förstå!

Senare .. emot kvällen ska jag träffa en tjej som jag aldrig träffat förut, vi har bara träffats och hälsat och sen så har vi gemensamma kompisar. Men henne ska jag träffa och se skräckfilm med, hemma hos mig typ?

Just nu .. Funderar jag på att baka kolor, sjukt gott ofta inte! Men orkar verkligen inte..
& nej har inget dataförbud längre, ni får slänga in en kommentar om ni vill veta varför!
kolor! Sjukt gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0