Jag älskar att ta ansvar!

Sheeeenare nu ska jag försöka skriva om det jävla långa inlägget jag skrev nyss. Dagen började med en bussresa till gottsunda ungefär 8.35, och var framme kvart över. Teatern blodsystrar som vi skulle se på var helt okej. Efter teatern behövde inte vi gå på hemkunskapen eftersom våra mentorer sa att det skulle bara vara en halvtimme kvar av den lektionen. Så jag, Roxana, Beyza stannade på stan för att käka. Efter det pallrade jag mig hem och var hemma efter 13.00 någongång. Och dom drog vidare till skolan, fråga mig inte varför. Jag älskar att sluta tidigt sen vara ensam hemma före alla andra, ingen som klagar eller tjatar! Tänk vilket jävla pluss när man bor ensam hemma. Sköööööönt, och ingen bestämmer hur man ska ha det hemma. Jag måste plugga som fan till mitt biologiprov. Om jag klarar det blir det g i biologi tills jul. Och det är jag faktiskt jävligt nöjd med, HATAR no.
Juste! En tjej som var med i teatern var kopia av huvudrollen i bion ''Prinsessa''. Det var säkert hon, skulle inte förvåna mig.
Gaaaaammal bild!
 


Kommentarer
Postat av: sandra

fiin blogg d har:)

2009-12-05 @ 21:03:45
URL: http://sandddraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0