Hungern tar nästan över!

Här sitter jag och är skithungrig. Eftersom min pappa har lagat kyckling som jag inte käkar, kul. Mamma är någonstans med jobbet och käkar. Orkar verkligen inte fixa något att äta, ska nog göra spagetti med ostsås, det är skitgott. Men tar hundraaaaa år känns det som. Skoldagen var helt okej. Jag vill ha g i idrotten tills juuuul, skämmigt med ig i idrotten. Eftersom det inte är svårt, det är bara att jag aldrig orkar ta med mig kläder. Eller så glömmer man handduken och då vägrar jag att vara med. Iallafall, måste fixa käk nu. Sjukt hungrig. Käka två hårda mackor i skolan och det var vid elvatiden så öh. Men ciaaaaao
Kolla bilden fan, aaaasgammal! Tänk dig mig med en tunika HANDVÄSKA, det går inte. HAHA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0