Hejsan ig?

Sheeeeenare, skolan var helt okej. Men jag är VERKLIGEN skoltrött. Sen är jag faktiskt avundsjuk på gränbyskolan som slutar den 18e medans vi slutar den 22a! Vi har teknikprov nu på fredag hejsan ig? Fattar noll, jävligt kul. Vet inte ens vad jag ska plugga på. Men matten har jag iallafall tagit hem och ska plugga på, om jag orkar. Tänker lägga mig tidigt ikväll! Just nu är klockan halv 5, mamma kommer väl hem snart och lagar mat. Men innan dess måste jag hinna göra min matte, suck. Slänger in någon rolig video eller något. Har ni tänkt på att jag inte använder mig av så nya bilder? Tar oftast första bästa jag hittar på datan. Nejdå, men letar upp något på datan. Ta och kolla på denhär gamla bilden, det var faktiskt en gympalektion där man skulle jogga runt något ställe. Med tygskor, HAHA. Årets skämt!

Den som klagar på min musiksmak kan gå och dränka sig :)

Kommentarer
Postat av: hanna carlsson

snögging!

2009-12-11 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0