Dilan ogillar äckliga falska kompisar!

Jag sitter och tänker fan vad lugnt allting är .. JUSTE jag är inte inne på msn! Så nu ska jag logga in på msn strax, dilan <3 paint btw. Skulle aldrig kunna tänka mig att använda photoshop, inget för mig!

Snööön, så länge man inte behöver vara ute och frysa. Julen, Calle Kristiansson, mormor och Sune såklart. Min mamma för hon ställer upp så jävla mycket för mig.

Äckliga falska kompisar, fet diss till såna, vem kan lita på såna? :( Sena bussar, sjukt irriterande nu när det är så jävla kallt! Otrevliga fjortisar, jag dilan ger er alla tillåtelse till att mulla dom! Såna som bara ute efter bråk, som skapar dålig stämning, bort med dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0