Dags för lilla tove att åka hem till mamma!

Ameeeen shenare, klockan är 18.21. Jag har vart coch klippt mig, ellet toppat ska man nog säga. Det är idol om ca en och halvtimme, dags för lilla tooove att åka heeem till mamma! Hon är har en bra, JA. Men calle och erik är sååå mycket bättre. Calle har vart en favorit från första början jag såg han, så det så. Skolan var chill, min engelska lärare var sjuk vi hade lektion i 45 minuter och slutade 50 minuter tidigare! Skönt som fan. Sen kolla vi om matteläraren hade tid att ha lektionen nu istället för halv tre till halv fyra. Så vi hade en halvtimmes lång gympa lektion. Orkar inte skriva något mer slänger in några gamla bilder.
bilden är suddig som fan, men vadfan spelar det för roll?
miiinnen från heidenstam säger jag bara!


Här gick vi aslångt i regnet!
 
en bild på mig sen somras!

friluftsdag vid österängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0