Calle Kristiansson! <3

Sheeeeenare! Det gick bra hos tandläkaren, utan att jag kan vara lite slarvig ibland med att borsta, så bara för det måste jag gå dit någongång under våren. Usch på dom, man får faktiskt vara slarvig ibland! Det är lov, vi skyller på det! Sen vill jag bara säga att jag inte tycker Erik Grönwall är så bra längre, man har inte hört ett skit om han på sisstone. Medans calle har kommit ut med sin platta och gör dom låtarna fett bra, så det så. CALLE <3!
Jon va också grym, men han åkte ut fett tidigt, synd as hell.

Just nu; Sitter jag ensam hemma, min mamma kan komma hem tycker jag för det är chill. Min brorsa kan vara borta så länge han vill, för han har bara blivit en provocerande snorunge, så det så! Har även snackat med mimmi om tågresa ner till Hässleholm. Så det blir nog av den 3e skulle jag tro, kanske skriver något inlägg senare!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0