AAAAH TAPPA MIN MOBIL I TOAN!!!!

jag sitter på toan har askassa fickor på min tröja jag ställer mig upp för att torka mig *PLOPP* min mobil ramlar ner i toan. Jag får panik ville bara spola, jag bah den aknske är kvar. HAHAHAHA jag bah dilan det är nu eller aldrig, jag tar ner min hand skitsnabbt plockar upp den tvättar den ca 10 ggr med tvål och vatten. Jovisst funkar den. Det är ändå dilan och hennes mobil ni babblar om, jag känner mgi faktiskt fortfarande äcklad!
Kolla bilden här under, jag gillar den faktiskt. Jag älskar att gå runt osminkad med håret uppsatt i en boll och typ mjukisbyxor. Finns det något bättre? Bekvämt som fan!


Kommentarer
Postat av: hanna carlsson

lätt snyggaste armbandet, på snyggaste tjejen!

2009-12-11 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0