I med och motgångar

Vad gör ni idag? Jag är hemma från skolan för jag är förkyld lite mindre kul. Men eftersom jag har servering känns det inte jättefresch att servera och vara snorig, nej då är jag hemma. Har inte vart förkyld på ett bra tag har klarat mig länge när jag börjat äta bättre MYCKET mera frukt!! Kan bero på detta:
 
Jag vaknar någon gång på morgonen klockan är sisådär 5? 6? Av att jag har så ONT i båda bena kan ju knappt röra på dom. Jag ligger kvar i sängen och sover vidare ett bra tag och "det blir bättre senare" kanske sådär mot kvällen då jag hade bokat in ett cirkelpass på gymet. 
 
HAH kunde jag fetglömma bara att ta sig ifrån mitt rum till köket var ett problem och kunde inte stödja på ena benet. Var sedan till vårdcentralen med mamma jag skulle ju inte kunna gå till skolan dagen därpå om jag inte kunde gå på ena benet. Jag blir skickad vidare till akuten där jag får sitta i 6 timmar allt som allt? 7? Helt sinnes!!! Det kommer en sköterska "Det såg ut som du hade fått komma in och fått hjälp på datorn när vi kollade" så extremt dåliga. Jag kunde inte få på mig några strumpor så satt i foppatofflor BARFOTA. Det kanske inte var det smartaste nej var verkligen iskall och tog ett tag att få tillbaka värmen sen igen. Efter blodprov och ett antal olika test dom gjorde på mig så konstaterar dom att det inte är något allvarligt och jag blir hemskickad med ett par kryckor. 
 
Därav förkylningen antagligen. Nu kan jag dock gå helt som vanligt så det känns skönt bara förkylningen är borta så hoppas jag på att få träna som vanligt. Har verkligen saknat det och är verkligen så INNE i det hela det är verkligen något jag tycker om och håller varmt om hjärtat. 
 
Men allt har flytit på så bra ett långt tag och mitt liv har vart sjukt bra så detta var väl någon uppenbarelse att allt inte kan vara så bra jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0