När det dåliga överväger det bra.. tråkigt nog

Har suttit bänkad framför tvn ett antal dagar det är ju trots allt EM! Sverige slogs ju som sagt uts idag för inte alls så längesen. Vilket också var förväntat det är riktigt längesen dom ens var bra. Och nej varför skulle jag heja på Sverige så som dom spelar. Man sviker inte Sverige bara för att man inte hejar på dom i EM, så töntigt att komma med sådana påståenden bara. Det är ju typ som att hålla på Sverige när dom spelar men hoppas på ett annat lag vinner EM saksamma! Jag håller iallafall på Tyskland eller Italien, nog om det!

Jag praoar ju som sagt och idag orkade jag inte gå (HUR JÄVLA DÅLIGT SOM HELST) jotack jag vet. Men jag tycker inte ens det är kul och det är jätteansträngande att behöva gå dit. What to do liksom? Jag vill ju ha sommarlov som alla andra. (Eller ok bortser från er stackare som går sommarskola) Som jag också borde gjort hoho fast nä!

Jag ska även börja springa igen känner verkligen för det så otroligt skönt. Speciellt när det är så fint väder?!?! Hur skönt som helst att springa ute under sommaren men under höst och vinter halvåret håller man sig heltklart till gymet och tränar inomhus. Skulle aldrig få för mig att springa när det är kallt/regnar ute så det så. Börjar springa nästa vecka, behövs verkligen känner jag!!! Ska även försöka stå ut med min praktik nästa vecka även fast jag hellre skulle vilja praoa på dagis 2 veckors praktik på dagis var som en dans på rosor för mig. Tyckte verkligen det var skitkul och tanken kommer upp återigen.. "Är det barn jag ska jobba med?". Jag vet att jag vill jobba med människor i framtiden och ha ett socialt jobb. Jag tycker det är jobbigt att min praktik känns så ansträngande, borde man inte tycka det är kul? :/...

Är lite ego och kör på en bild på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0